Lielbritānijas viesnīcas sodīs sliktos iemītniekus
Lielbritānijas viesnīcas sodīs sliktos iemītniekus
Lielbritānijas viesnīcas ir izgudrojušas veidu, kā cīnīties ar negodprātīgiem iemītniekiem. Viņi ir izveidojuši vienotu slikto klientu datubāzi „GuestScan”. Tās izveides iniciators bija uzņēmējs Nils Kempbels. „Melnajā sarakstā” iemītnieki tiek iekļauti, ja ir nozaguši dvieļus vai halātus, ir traucējuši atpūsties kaimiņiem, bijuši rupji pret personālu, kā arī ja ir sabojājuši viesnīcas numuru. Analizējot „melno sarakstu”, tagad viesnīcas personāls jau numura rezervēšanas brīdī var atteikt numuru klientiem, kas slikti uzvedušies citās viesnīcās, un tādējādi samazināt iespēju nonākt līdzīgā situācijā. Vienotās nevēlamo viesu datubāzes „GuestScan” izveidošanu atbalstīja 10 000 viesnīcu visā Lielbritānijā.
Raksta pilno versiju var aplūkot:
http://www.varianti.lv/sakums/news?selected_date=25.10.2010