Trešdaļu sūdzību veido Swedbank klienti
Trešdaļu sūdzību veido Swedbank klienti
Ieva Mārtiņa
2010. gada 3. novembris 14:24
Šogad desmit mēnešos Finanšu un kapitāla tirgus komisija kopumā jau saņēmusi 205 banku klientu sūdzības, no kurām visvairāk – 57 - saņemtas no Latvijas lielākās komercbankas Swedbank klientiem.
Finanšu un kapitāla tirgus komisija (FKTK) gan uzsver, ka saņemto sūdzību skaits par dažādiem tirgus dalībniekiem var atšķirties, jo to uzņēmējdarbības un tirgus daļas apjoms, kā arī uzņēmējdarbības veids ir atšķirīgs.
Otrs lielākais sūdzību skaits – 28 – saņemtas no SEB bankas klientiem, kam ar 25 sūdzībām seko Parex bankas klienti, bet ar 18 sūdzībām – DnB NORD Bankas klienti. 15 sūdzības šogad iesnieguši Hipotēku bankas klienti, desmit – GE Money Bank klienti, bet deviņi – Norvik bankas klienti. Par savu banku sūdzējušies seši Latvijas krājbankas, seši Aizkraukles bankas, četri Nordea bankas un tik pat daudz Rietumu bankas klienti.
Divas sūdzības jau saņemtas no Citadeles bankas klientiem, liecina FKTK dati uz šā gada 31. oktobri. Kopumā sūdzības saņemtas par faktiski visām Latvijā strādājošajām bankām un ārvalstu banku filiālēm.
FKTK dati liecina, ka šogad kopumā lielākais sūdzību skaits par bankām tika saņemts aprīlī – 28 sūdzības, bet tālākos mēnešos to skaits pamazām sarucis, un oktobrī bija 16 sūdzības, kas gan ir vairāk nekā septembrī, kad bija 12 sūdzības.
Raksta pilno versiju var aplūkot:
http://db.lv/r/460-finanses/465-bankas/231006-tresdalu-sudzibu-veido-swedbank-klienti